2012-12-26

01. I never meant to make you cry; stock photos, PSD actions

   
(c) missteasleep

Witajcie. Jak Wam mijają święta? Powoli czy szybko? Mi to strasznie szybko! Czekałam cały rok na tą magiczną atmosferę, a praktycznie jej w ogóle nie czułam. Narobiłam sporo zdjęć choince, łańcuchom zawieszonym nad oknem (jak ja już sobie coś wymyśle.. ale nie miałam pojęcia jak do pokoju wprowadzić świąteczny nastrój, to zawiesiłam łańcuchy nad oknem, a co) i kilka zdjęć potrawom wigilijnym :) Mój brzuch już nie wytrzymuje, chociaż muszę przytyć parę kilogramów. Robię co mogę, ale na efekt muszę jeszcze poczekać. Na dzisiaj przygotowałam koloryzacje PSD oraz stocki - taka mieszanka. Bez żadnej konkretnej tematyki. Aa i jeszcze textury. Czarno-białe. Jeśli pobierasz, poinformuj. A najlepiej przeczytaj regulamin :)

 ▪ stock photos (35) ▪ 



 ▪ PSD actions (4) ▪ 

    
   

 ▪ textures b&w (4)▪ 



Jeszcze raz przypominam o regulaminie. Jakby jakiś link nie działał, to piszcie. Jakoś naprawię. Co sądzicie o pierwszej notce? Albo o grafice? Czekam na wasze opinię. Dziękuje za uwagę. Do następnej <3

17 komentarzy:

  1. O jeju, jak się cieszę! Pięknie tu i cieszę się, że tworzysz;* świetne koloryzacje, tekstury, wszystko, no miodzio!;* lądujesz w lineczkach u mnie;* pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świeetny szablon, bardzo mi się podoba! widzę, że dobrze się tutaj zadomowiłaś, ja pisząc pierwszy post nic kompletnie nie ogarniałam na bloggerze. :D powodzenia w dalszym pisaniu, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest! Czaiłam się ostatnio na stocki, w końcu dorwałam! Dzięki ;D
    Koloryzacje też supcio, zaraz wszystko tu obczaję : )

    W sumie wiesz, że ja też nie poczułam tych świąt aż tak bardzo? W zeszłym roku było tak jakoś inaczej, bardziej magicznie... może to dla tego takie uczucia, bo dorastamy, przestajemy w to wierzyć? albo ten czas coraz szybciej leci i trudno nam się nad tym skupić... już nic z tego wszystkiego nie wiem ;(

    No ale trudno, ja lecę dalej bo planuję jeszcze parę rzeczy na dziś... pozdrawiam, całuski no i dzięki za ten adres <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale tu pięknie :)
    pobieram ostatnią koloryzację, jak użyję to umieszczę credit!
    chciałam jeszcze pobrać texturki ale link nie działa :(
    pozdrawiam,
    shimmyshame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To zupełnie jak u mnie, święta bez atmosfery świątecznej, nie wiem jak tyle ale jak czekam już tylko na wakacje ;) co ja widzę uczta dla oka, tyle dodatków i to jeszcze świetnych, mój dysk pęka w zwach ale jeszcze coś pobiorę ;))

    dodaje Cię do elite
    { coneq.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  6. link do textur chyba nie działa, bo nie można ich pobrać

    OdpowiedzUsuń
  7. zgodnie z prośbą informuję o nowym poście na moim blogu :) pozdrawiam (shimmyshame)

    OdpowiedzUsuń
  8. nowa notka na shimmyshame

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabieram się za Twoje zamówienie, ale widzę nowy, śliczny szablon tutaj i nie wiem, czy jeszcze potrzebujesz nowy... Mam robić? Ten jest super, sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy szablon widzę więc wyczekuje tylko nowego postu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam za opóźnienia. Szablon jest już do pobrania na Terrible Crash:) Zapraszam kochana!;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście pobieram stocki i tekstury ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Teksturki pobrane :D Chciałam również resztę ale linki mnie nie lubią i nie działają ;-; (Plik nie istnieje)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine