2013-02-21

03. Try your best; graficznie

 (c) terriblecrash

Witajcie! Kurcze, muszę jakoś wziąć się za bloga, bo strasznie rzadko piszę. Cóż. Ogranicza mnie czas. W tygodniu nie mam czasu praktycznie na NIC. Dzisiaj czwartek, a ja piszę notkę, co jest bardzo dziwne, ale jutro nie mam lekcji, więc wykorzystałam wolny czas na stworzenie kilku dodatków. Muszę się pochwalić (a co xd) ostatnie zawody wyszły świetnie, zakwalifikowałyśmy się dalej i jutro są mistrzostwa powiatu. Trzymajcie kciuki! Trochę mi się śmiać chcę, bo mój nauczyciel wf-u mówi, żeby przegrać z honorem. Jak miło, że w nas wierzy xd Ważne jest takie wsparcie. Bardzo podbudowuje xd

Oprócz tego, jestem szczęśliwa  bo udało mi się uporać z pewną osobą, która.. jakby to łagodnie powiedzieć, bardzo mnie denerwowała (od pewnego czasu) jednak wspólnymi siłami z przyjaciółką zrobiłyśmy to co należało. Może i będą mnie gryzły potem wyrzuty sumienia. Ale warto było. Oj warto. Widok mojej największej rywalki staczającej się na sam dół: bezcenne. Ona jakoś nie żałowała tego wszystkiego, co robiła mi przez całe lata. Ja też nie muszę żałować, prawda?

Także podsumowując: przez ten czas udało mi się zrobić dwie bardzo satysfakcjonujące rzeczy. Zobaczymy co będzie jutro. Na zawodach postaram się zrobić wszystko, co w mojej mocy, żebyśmy wygrały. Będzie ciężko, ale od czego jest nadzieja? Zróbmy wszystko jak najlepiej, a dalsze wydarzenia potoczą się same :) Na dzisiaj przygotowałam kilka dodatków. Miłego pobierania (regulamin) i oglądania. Pozdrawiam!

~ i k o n y ~

   
   
   

~ k o l o r y z a c j e P S D ~

 
 
 
 
 

~ i c o n  t e x t u r e s ~



Zupełnie zapomniałam o jednej rzeczy, mianowicie shadys mianowała mnie do Liebster Award (szczerze powiedziawszy, nie słyszałam o tym, ale jestem mile zaskoczona). Trzeba odpowiedzieć na kilka pytań, więc oto one;

1. Czy jest taka piosenka, która kojarzy Ci się z jakimś ważnym momentem w Twoim życiu?
Hmm jakby pomyśleć, to jedna piosenka kojarzy mi się z rozwinięciem bardzo ważnej przyjaźni w mojej życiu. Na chwilę obecną nie wyobrażam sobie kim byłabym bez mojej przyjaciółki. Ta piosenka to Birdy - Skinny love.
2. Jakie są Twoje postanowienia na ten rok?
Stać się bardziej towarzyską i śmielszą osobą, dostać się do wymarzonego liceum, rozwinąć się bardziej w grafice.
3. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Trudne pytanie. Ale chyba nie. Ktoś może nam się spodobać z wyglądu, ale trzeba tą osobę bardziej poznać, a na to potrzeba czasu. Więc raczej nie, nie wierzę :)
4. Jaki jest Twój stosunek do homoseksualizmu?
Nie podoba mi się, że osoby homoseksualne żądają coraz więcej osobnych praw, a za każdym razem podkreślają, że są tacy sami jak inni. Niech sobie żyją jak chcą, ale błagam, niech nie proszą o adopcje dzieci - to nienaturalne i działa źle na psychikę dzieci, a przecież nikt nie chce ich skrzywdzić, prawda?
5. Wierzysz w duchy?
Tak, raczej tak. Słyszałam różne opowieści od mojej mamy, która miała pewne zdarzenia związane z duchami. Więc tak, wierzę.
6. Gdyby życie mogło być filmem, jaki byłby to film?
Komedia romantyczna ;)
7. Masz jakieś fobie?
Oj tak! Strasznie boję się krwi i wszystkiego, co związane z wnętrzem człowieka. Narządy, żyły itp. Od razu mi słabo. Owady, pająki. Boję się też ciemności - może nie jakoś bardzo, ale to jednak taka mała fobia :) 
8. Co jest Twoją słabością?
Uległość. Strasznie mi przeszkadza ten mój brak asertywności, staram się nad tym pracować, ale to bardzo ciężkie zadanie.
9. Czy gdybyś mógł, chciałbyś/chciałabyś zacząć swoje życie od nowa?
Szczerze, to nie. Bez osób, przeżyć których doświadczyłam, mogłabym być zupełnie innym człowiekiem, niekoniecznie lepszym...
10. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Rodzina, przyjaciele, szczęście, wykształcenie, zasady moralne.
11. Opisz siebie w trzech słowach.
Nieśmiała, wrażliwa, wesoła :)

Dziękuję za uwagę. Mam nadzieję, że notka się podobała. Co w następnej? Proszę o pomysły. Pozdrawiam wszystkich.

11 komentarzy:

  1. Będę trzymać kciuki :D
    Ikonki śliczne :)A koloryzacje najbardziej mi się podobaja 1 i 3 :) ale jak będe na moim PC'cie to pobiorę wszystkie , łącznie z teksturkami do ikon :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne dodatki, naprawdę Ci się udały. Koloryzacja "sharp tones" jest najlepsza. Czasami pewnym babsztylom trzeba pokazać, gdzie ich miejsce :P Nigdy nie miałam takiego problemu, żadnej rywalki ale pewnie się jej należało, także brawo ^^

    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodatki z Twojego bloga zostały użyte w szablonie wykonanym przez Lady Spark na blogu nie-kus-mych-ust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobrałam dużo stocków i kilka teksturek. Są cudowne! Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodatki z Twojego bloga zostały użyte w szablonie na blogu http://wczorajszy-sen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj widzę, że ktoś lubi się mścić jak jak ja :P To jest cudowne uczucie - pokazać komuś gdzie jest jego miejsce :P
    Gratuluję zawodów :)

    podziwiam Cię! Ja nigdy nie potrafię zrobić ładnych ikonek...nie umiem operować na tak małym formacie...Twoje są przepiękne. Szczególnie ta z napisem "ice cold" Koloryzacje są cudowne. Najbardziej podoba mi się 1 i 3 (wgl piękne jest to zdjęcie, które użyłaś do koloryzacji).

    Pobrałam sobie stocki z 2 postu :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moge prosic o aktualizacje linku do 2 koloryzacji dark dream bo tam jest tylko oobrazek png zamiast pliku psd

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem twoje problemy z "denerwującymi" osobami, bo sama znam takich. Niektórzy sobie darowali, a jedni dalej denerwują i denerwują, ale ostatnio jakoś to nie przeszkadza.
    Nie powinnaś mieć wyrzutów. Ty tylko odpłaciłaś tamtej osobie pięknym za nadobne. :)

    Pobieram koloryzacje. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 koloryzacja jest przepiękna (jednak nie pobieram bo koloryzacje PSD nie działają w pfsx ;D)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine