2013-04-08

04. Oczekiwanie na wiosne

   
shimmyshame <3

Zawsze jak sobie postanowię, że "następnym razem notka będzie szybciej" to nic z tego nie wychodzi. Przede wszystkim nie mam czasu, chociaż chęci już nasilały się od paru dni, to pomyślałam, że jak będzie troszkę wolnej chwili to zrobię coś z grafiki. Tak też się stało. Ostatni post był tak dawno, a ja nawet nie pochwaliłam się brązowym medalem z zawodów :) Udało się coś tam zająć z czego jestem ogroomnie dumna. Czy ostatnimi czasy tylko mi się tak chce spać? Ale serio ja nigdy w dzień nie śpię, a teraz to praktycznie codziennie i nawet w szkole zdarzy mi się położyć głowę na plecak. Już nie wytrzymuję. Kładę się dość wcześnie, ale to nic nie daje. Mam takie przeczucie, że to wszystko przez pogodę. Błagam, oddajcie mi wiosnę! Daję dodatki i się zmywam :) 

~ Stocki z modelkami ~


~ Ikony ~

   
   

Dzięki za uwagę i do napisania! :)

11 komentarzy:

  1. U mnie jest wręcz przeciwnie, no po prostu mam tyle pomysłów, że męczę się i czekam, aby dodać nowy post, bo wyjdzie, że w dwa tygodnie wszystko co wiem napiszę, a potem będzie klapa :( A ja to jestem śpioszek i wstając na 8 do szkoły i mając do przespania 10 godzin, aby faktycznie się wyspać, idę spać o 22 i jest mi to na rękę, bo się przynajmniej wysypiam ;P
    I bardzo, bardzo dziękuję za ten miły komentarz, sądziłam, że tę instrukcje trochę sknocę i będzie bardzo chaotycznie :)
    Z szablonem poszło tak z 4 dni. Ale to kwestia tego, że co chwila coś chciałam dodawać, odejmować, tu wstawić to, zmienić tu czcionkę itp itd. Teraz zrobiłam sobie na prywatnego bloga, może troszkę mniej zjawiskowy, prosty, inspirując się na "zagranicznych" blogach i to była kwestia może 2 dni. Czyli zmierzam w dobrą stronę :>
    Pamiętników Wampirów nie oglądam, ale coś tam oglądałam. A ramka Tyler to zwykły opis mnie, chodź muszę tego lowercase'a usunąć, bo tak własne imię z małej litery mieć napisane :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czuję dokładnie to samo, jeśli chodzi o spanie. Śpię dużo, a wciąż za mało:< To chyba faktycznie wina pogody. Gdzie jest słońce?! Wciąż tylko śnieg, deszcz, śnieg, deszcz, deszcz...

    Stocki pobiorę, jak wrócę sobie do domciu, na stacjonarnym, ok? :>

    I dodawaj taką cudną grafikę częściej, bo ikony mnie powaliły po prostu! <3 Ja już ich robić nie umiem:<

    Pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh, już wszyscy na ta wiosnę czekają... Ja sie za to jej boję, bo to znaczy , ze czas ucieka i zaraz będzie trzeba wybierać liceum i ten strach , ze się nie dostanę.... Ale faktycznie wracanie po 18 kiedy jeszcze jest jasno , jest o wiele milsze :D
    Pobieram stocki i czekam na następną notkę...Pozdrawiam < 333

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio tylko bym spała i spała :o Na szczęście już wiosna, więc mam nadzieję, że niedługo będę mieć więcej energii.
    Pobieram stocki i czekam na nową notkę. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że to przez pogodę. :) Ale ostatnio robi się o wiele ładniej. Ale muszę przyznać, że ja ostatnio też jestem senna. :)
    Kradnę stocki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, tęskniłam :3
    Oj szablon tylko spróbowałby być niedopracowany, spędziłam nad nim jakieś 4 dni, bo nic mi nie pasowało :D Ja się opieram tej pokusie, ale chyba kolor ewidentnie mi pasuje i nie będę nic zmieniać :D
    Oj, jak chcesz to zrobię coś pod Ciebie oczywiście w miarę możliwości :) HTML jest już dla mnie bardziej logiczny, ale nadal sporo mi brakuje aby strzelić własny kodzik w całości :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobrałam dodatki, które pojawiły się od marca i kwietnia na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty skubańcu, schowałaś wszystkie blogi z profilu i zastanawiałam się, gdzie Ci odpowiedzieć, ale znalazłam link u siebie i mam! ;>
    Róż lubię, lubię, szablon może mało wyrafinowany, ale dopracowywany był z 3 dni pod rząd i wygląda według mnie dobrze :D A róż żeby samotny nie był to dałam mu niebieski i się wożą teraz we dwójkę :D
    Wiesz, ja mam taki blog i co znajdę na internecie to tam sobie to testuje, a potem wrzucam na bloga, jak to coś wychodzi, oczywiście ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobrałam dodatki:3 No i dodałam Cię do elity na moim blogu:) // royal-roose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pobrałam stocki ;D Aha .. i kocham 2 ikonę w 2 rządku ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć. :* Ale tuuuu faaaaajnie. :) Pamiętasz mnie jeszcze? Troszku się nam kontakt urwał... Ale mimo to, zawsze odwiedzam Twoje blogi. Na simowego nadal nie wróciłaś. Szkoda. :( Ale za to tutaj się pięknie rozwijasz. Cudne ikony i wgl. A co u Ciebie słychać? Jak tam majóweczka? :D Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine