2013-05-11

05. I feel good; koloryzacje psd, ikony


Jestem wykończona. Te kilka tygodni było naprawdę ciężkim okresem, biorąc pod uwagę testy gimnazjalne. Wiem, dla niektórych to przeszłość, ale nie dla mnie. Bardzo się starałam, aby wszystko poszło jak najlepiej, staram się uzbierać punkty na świadectwo i do rekrutacji do liceum. Nie mam pojęcia na ile procent napisałam testy, a muszę na oko określić czy dostanę się do danego liceum, czy też nie. Totalna głupota, ale niestety nie da się nic z tym zrobić a ja muszę martwić się przez kilka miesięcy czy udało mi się dostać do wymarzonej szkoły :) Ahh nie ma to jak porządny stres. Zapomniałam oczywiście o stresie związanym z nowym otoczeniem w liceum. Normalnie żyć nie umierać.

Oprócz tego poprawiam oceny, wychodzę na dwór bo nareszcie mamy trochę słońca, robię zdjęcia, słucham muzyki i staram się otwierać na nowe znajomości. Byłam w czwartek na zakupach i kupiłam sobie 2 pary szortów i leginsy w Stradivariusie, taak moje upragnione. Tutaj, tu i tutaj moje nabytki. Jak wam się podobają? Przymierzałam jeszcze szorty w Bershce, ale oczywiście spadały mi z pasa, jak to często bywa. Nie łatwo jest znaleźć coś na chudą osobę, zwłaszcza na mnie. Może ktoś mógłby dać mi trochę kilogramów?? Będę bardzo wdzięczna.

Dzisiaj przygotowałam kilka ikonek i koloryzacje psd. Dawno nie było notki, także zapraszam do zapoznania się z dzisiejszymi dodatkami :) Mam nadzieję, że się spodobają i ktokolwiek cokolwiek pobierze. W takim przypadku proszę o czytanie regulaminu. Miłego wieczoru życzę.

~ Koloryzacje PSD ~

Ikony ~
   
   
   

Dzięki za uwagę! Teraz postaram się regularnie odpisywać na komentarze, bo jak wiecie, byłam trochę zarobiona. Ale obiecuję, poprawię się :) Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. Całusy!

13 komentarzy:

  1. Siemkaaaa :* Nie przejmuj się tak tymi egzaminami. Teraz to Cię do każdej szkoły przyjmą. ;) A Ciebie to już na pewno, bo wierzę, a nawet jestem pewna, że napisałaś bardzo dobrze. :) Także noł stres.
    Zakupiłaś sobie bombowe spodenki, zwłaszcza te miętowe! A takie legginsy muszę sobie kupić. :D Ja Ci parę kg nie oddam, gdyż sama potrzebuję. :p Koloryzacje genialne! 1 i 3 podoba mi się najbardziej. A za 3 ikonkę, w 3 rzędzie to Cię normalnie kocham. ! Piękna i z mojego ukochanego filmu "Wciąż ją kocham"! Jak nie oglądałaś to obejrzyj! Lecę, bo kręce film simowy. :D Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciuchy świetne <3
    Co do szkoły... Musisz wyluzować:) Na pewno się dostaniesz, pamiętam jak sama się przejmowałam, a okazało się, że reszta mojego rocznika chyba sobie sprawę olała, bo byłam w pierwszej dziesiątce (a może nawet piątce, już nie pamiętam) przyjętych:p I cały stres na marne, więc szkoda się zamartwiać, serio.
    Jejku, te ikony są cudowne!!! <3 Fantastycznie Ci wyszły, chcę więcej <3333
    xoxo;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Informujesz o nowych postach? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Chciałam poinformować, że pobrałam kilka dodatków ze wszystkich postów. Na razie nie posiadam bloga (ale zamierzam go założyć), więc obiecuję, że kiedy już powstanie - dodam Cię do linków. Na razie chciałabym popracować na tych dodatkach, bez żadnej publikacji tych prac i zobaczyć, czy będą na tyle przydatne, że zechcę ich stale używać. Mam nadzieję, że nie będzie to problemem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie krótkie te spodenki!!! No tak- szorty... W zyciu bym takich nie założyła! Nie oddam Ci moich kilogramów, bo się już do nich przyzwyczaiłam i nie jestem typem marudy, że "jestem za gruba" etc.. hahaha. Dobra, co ja tak o sobie gadam. Wybacz. Co do legginsów, to chcę takie!! Bardzo ładne, muszę przyznać. :)
    Też pisałam w tym roku testy (w końcu na blogspocie ktoś w moim wieku- świętujemy) i też się trochę boję, bo były jakieś takie za proste. :O
    A za Ciebie trzymam kciuki, bo Tobie na pewno dobrze poszły i dostaniesz się do wymarzonego i wypragnionego liceum. :)

    effekta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się nie martwiłam liceum i poszłam po prostu do tego co jest w moim zacnym miasteczku ;) A tam się nie da nie dostać ;>
    Ja się ubieram w dziale męskim, kompletnie nie wiem czemu, to chyba efekt wychowania z braćmi ciotecznymi. Cóż poradzić, się tak czasem zdarza ;>
    Koloryzacje cudne. Chyba muszę sobie w końcu ściągnąć to i owo, aby się nauczyć bawić takimi fajnymi rzeczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram stock'i z drugiej notki. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobrałam : stocki z notki 4, 3
    ikony z : tej, 4 i 3,
    sygnaturki z 2
    haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jeej sliczny szablon *.* ikonki mnie zachwycily , kolotyzacje pobiore :D na pewno uzyje :)
    p.s. zaczynam do nowa wiec usunelam stary blog, jezeli chcesz to zajrzyj na moja swiezynke :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ikonki przepiękne <3

    Jeśli chcesz - http://lovinginlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Inssy!
    Poszukujemy blogów graficzny takich jak ten do naszego niezwykłego katalogu. Jeżeli jesteś zainteresowana członkostwem - prosimy o zapoznanie się z regulaminem. Takowy dostępny jest tutaj: http://katalog-grafikow.blogspot.com/p/regulamin_392.html

    Pozdrawiamy,
    załoga Katalogu Grafików

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie chciałabym cię zaprosić na otwarcie mojego bloga i zareklamowanie go bannerem. http://ombre-doute.blogspot.com/
    Dziękuje bardzo ♥ Sorry za spam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine