2013-09-09

06. Ain't got the patience, I need my medication ; stock photos



Jestem wykończona pierwszym tygodniem w nowej szkole. Codziennie widzę jakieś nowe twarze, nie mogę się przyzwyczaić do budynku i mojej nowej klasy. Nie wiem jak dam rade przez te trzy kolejne lata, skoro już jestem zmęczona. A to dopiero początek! Będzie jeszcze gorzej m.in. z nauką, dużo ciężkiego materiału. Jedynym plusem jest to, że mam mało matematyki i ogólnie przedmiotów ścisłych. Wiem wiem, taki profil, ale i tak jestem prze-szczęśliwa :D Okej, no to już sobie ponarzekałam, lepiej mi ;) Poza tym, robię koleżankom zdjęcia, coś tam przerabiam i jakoś leci. Na dzisiaj nie mam dużo, tylko stocki, ale wybrałam takie na prawdę ładne, więc wierzę, że komuś się przydadzą. 

Pamiętajcie o regulaminie, bo pozmieniałam niektóre punkty.

              

Aby pobrać, klikajcie na podglądy. Obrazki otwierają się w nowych oknach ;)

W następnej notce planuję dać jakieś textury i instrukcję, jeszcze nie wiem czy coś z css'a czy graficzną. Zobaczy się :D Pozdrawiam wszystkich i dziękuję, że jesteście! <3

12 komentarzy:

  1. Pobrałam stocki.
    Życie w nowej szkole, gdzie nie zna się nikogo jest naprawdę ciężkie. Sama to przeżywałam trzy lata temu (o zgrozo jak to szybko minęło) jednak do tej pory pamiętam jak bardzo się bałam szkoły w innym mieście. Oczywiście rodzicom się nie przyznałam bo byłoby od razu, że mogłam wybrać szkołę w swoim mieście. To były czas... Echhh rozmarzyłam się.
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  2. pobieram kilka stocków ;D
    Ja też tak miałam .. zawsze zapominałam imion osób w klasie .. wszyscy się znali a ja byłam odosobniona. Na szczęście ekipa była fajna i niesamowicie otwarta i teraz mam świetny kontakt z nimi wszystkimi. Nie martw się, jeszcze się z nimi zżyjesz.
    Good Luck ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałam kilka stocków. :)
    Dodatkowo chciałam Cię zaprosić na mojego nowo otwartego bloga. Byłoby miło, gdybyś tam zerknęła od czasu do czasu i przyjrzała się mojej grafice. :) http://alohamelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobrałam stocki.
    Są naprawdę świetne, zwłaszcza te ostatnie cztery. :)

    Pozdrawiam,
    Blacky

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, pobrałam kilka ikon :) dziękuję bardzo :3

    OdpowiedzUsuń
  6. + mogłabyś mi powiedzieć jak zrobić te wzory na menu (te między menu a spisem treści) ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace bardzo ładne. Tak sobie tu zajrzałam i myślę, że wrócę.
    Dodaje bloga do obserwowanych ;)
    Pozdrawiam, xslaveex.
    http://trouble-is-coming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do uczestnictwa w mojej imprezie świątecznej na http://rockmenowa.blogspot.com/ ,która odbędzie się 27:00 o godzinie 18:00

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog <3
    Zapraszam do siebie[ http://stunninggraphics.blogspot.com/ ]

    Pozdrawiam, StunningGraphics :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki, na pewno sobie jakoś w nowej szkole poradzisz ! ;) Przyzwyczaisz się ;)
    Śliczne stocki ♥ Czekam an textury!
    Pozdrawiam, życzę weny i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobrałam sobie stocki z tej notki. No i muszę powiedzieć, że wszystkie pliki z paczek już wygasły :<

    OdpowiedzUsuń
  12. hejka mam pytanie szukacie szabloniarek

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine